Earth Hour är för loosers utan liv!

VA FAAN
Hallå!
Nu Har dom startat en grupp på facebook som heter "Earth Hour"
Och då ska dom stänga av ALL el i en timme nångång i mars.

Alltså seriöst?

Ska man rädda växthuseffekten då genom att det ska va så mörkt att man inte kan se i en timme å inte ha på datorn lr nått?

NEJ TACK NEJ TACK NEJ TACK NEJ TACK NEJ TACK NEJ TACK NEJ TACK


Jag tycker att man får tänka på miljön om man vill o det är jättebra att andra gör det.

MEN jag hatar allt som har med miljön att göra. Speciellt om man itne ens kan ha en lampa tänd!
Och då tycker jag inte att jag ska bli drabbad.

Jag kan hjälpatill på mitt sätt tex genom skänka pengar till fattiga lr nått.
Dessutom är jag ganska miljövänlig för jag åker buss istället för bil (INTE FRIVILLIGT)

Jag ska fråga KBAB om dom tänker stänga av elen i alla lägenheter för isf vill jag betala lägre hyra eller nått för ja tänker inte vara med på earth hour!
Allt sånnt ska vara frivilligt som har med miljön att göra.


Hur ska jag kunna LEVA om det blir sånna här saker oftare?

Karlstad says NO to Earth Hour

Kommentarer
Postat av: Ursäkta?

Hmm kul att du gillar min blogg!



Som du förstår är jag ganska intresserad av miljöarbeten och det verkar som att du har missförstått vad det handlar om. Vill du vara med så släcker du lyset osv. vil du inte eller kan inte vara med så är de okej.

2010-01-13 @ 23:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0