Hååård natt!!! (fast skönt)

Träffa Adam igår.

Vi skulle ses på Mongolian där vid CCC och käka...
Å så tänkte ja att jaja han får betala å sen akn ja följa me han hem så åfr vi se va som händer.

Så börjar han snacka massa grejjer när vi käka typ att hans kort va borta å de men de visste ja ju redan ^^

HEhehe

Sen sa han att de va handlat på internet me kortet hur han nu visste de. Så då blev ja mer å mer rädd att han skulle säjja att de va jag.¨
Om han vet att de är handlat på internet med kortet och allt är jag rädd att han kan ha typ hackat min dator eller??

Men tänkte ändå att de ä bara att neka så får han tro va han vill.

OCH SUPER BRA så betala han maten för mig så de blev gratis mat. Hhaha love it!
Är man snygg är de mesta 4-free!

Men sen när vi kom hem till han så sa han att han visste att de va jag som snott kortet å att han hade polisanmält kortet å de  =(

Så nu vile han att ja ska betala tebax allt. Men ja har ju inge pengar så kan amn säjja.

Tänkte att ja kan ju betala i natura kanske då... Heheh ^^ lockade lite me urringning satt han inte skulle va så jävla arg.

ÅÅÅ jag är oemotståndlig för hade sex sen.

Oskyddat.

HAHAHA

Så nu kommer han ju lätt få sånna där knoppar som jag har som jag fick medecin för...

Har ju inte haft råd att hämta ut medecinen än men får lön på måndag!!!!!


Kan han gått ha!

Den lilla bonusen va att när ja stack därifrån så ligger hans bilnyklar framme.
Ska lägga ut en annons här på bloggen sen så kan ni få köpa så ska ahn få sina jävla pengar ^^

Haha ne men jag tog inte bilen men ajg har ju nyckler till den så då kan amn ju ta sig in i den iaf å se... Något borde han ju ha där i ... hehe


Kommentarer
Postat av: Ms Righteous

Och du tror alltså att han är så urbota dum att han inte anmäler dig för det också? Du radar ju bara upp fler anklagelser på dig själv. Hoppas polisen knackar på snart :)

2010-01-23 @ 13:05:20
Postat av: wayne

tänkte precis skaffa bil :) vad ere för modell? hehe

2010-01-23 @ 15:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0