herreguuud!

shit!
sitter på en förfest lååångt borta från stan och är så jäääävla full! vet inte riktigt vad jag gör!
rykten går om att det tydligen ska vara mycket folk på ankan ikväll... guuud va kul de ska bli :D
man vet ju alldrig, kanske jag träffar min drömprins ikväll....

tillskillnad från mitt missöde sist haha jag döör så himla pinsamt när jag tänker på det.
hade ett missat samtal från ett nummer jag inte kjänner igen idag, tror de kan va han som ja spydde hos sist.. guud.. skit samma, jag brukar ändå aldrig svara på nummer jag inte känner igen...

nu forsätter festen puss alla <3

Kommentarer
Postat av: Sass

Ankan va grymt kul!! Måste ses snart igen!

Kram

2010-01-09 @ 10:48:16
URL: http://sass_thiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0