Horor bara tar, jag ger ;)

Här vaknar man tidigare än nånsinn å så har de kommit vrsta lååånga kommentaren.
Tänkte bara visa hur knäppa endel är och dom som inte känner mej verkar ju spekilera hej vilt om massa saker.
Så här skrev LOLCat till mig och ja skrattar bara åt dej lilla gumman för nu börjar de bli löjligt.
..........................................................................................
Du knullar för en frukost, du ger en lapdance för 25 spänn, du nallar åt dig 200-nånting i småpengar...
Gumman, det är så billigt det kan bli.
Och jag skulle inte vilja påstå att du lyckas särskilt bra på att utnyttja killarna om jag ska vara helt ärlig. Du har blivit polisanmäld, lämnat tillbaka nycklar till en bil du inte ens kunde hitta... Exakt på vilken punkt var det du som vann där?
Och nej, jag är inget billighetsluder. Äta middag med mig kostar 2000 plus kostander för middag och dryck. 
En avsugning 1000 spänn.
Ett reguljärt knull kostar 2000. 
Vilket gör att jag tjänar fan så mycket bättre än dig på att knulla någon. Och jag slipper vakna upp brevid dem på morgonen eller smyga iväg mitt i natten, jag går när jag är klar.

Men tråkigt nog kommer du nog aldrig inse hur förbannat roligt man kan ha på din bekostnad. Ledsen tjejen, men någon som stavar som en kratta, och har ett skrivspråk värre än vilken fjortis som helst kan inte vara intelligent, och man kan ju undra, hur fan klarar din hjärna ens att få din kropp att överleva? Har du ett par hörlurar där slingan "andas in- andas ut, andas in- andas ut" går konstant i öronen på dig eller?
......................................................................................................

Värdsrekord i lång kommentar 8-) Jeeeej

Bra att du kan ha roligt i min blogg, men det där med andas in andas ut bandet... Tror du att du ha rhittat på de själv lr? tror du att du är ybersmart bara för att du är en riktig Hora?

Ledsen gummman att jag tar dina kunder, and i do it for free!
Kanske att du har märkt att dina stammistorskar inte kommer tebax??
För du som är riktig hora tar betalt men va faan ger du dem?

Jag som bara ligger runt för at tja gillar de tar itne betalt och ja är snygg och ett bra ligg =)

*******

Tar gärna emot åsikter men tycker att LOLCats kommntar får tala för henne!

Kommentarer
Postat av: LOLCat

Jag bara kan inte låta bli... asg



Såklart jag inte kom på det där med andas in-ut själv, det är ett supergammalt blondinskämt, men det passade ju så bra på din korkade hjärna=)



Och bara för att jag tar betalt, innebär det inte att jag bara tar;-) Jag råkar vara bra i sängen, jag råkar gilla när killen har det skönt, och jag råkar gilla att knulla. Men skillnaden är att jag vet hur man får bra med pengar för det, samt vad kondom är. För till skillnad mot dig så tänkte jag inte dö i AIDS eller syffe. Men ja, det får vara ditt problem:-)



Och tänk, jag har inte märkt av att kunderna minskar, så jag tror inte att du nallat mina ;-)

Men det kan ju bero på att jag verkar ha bra smak också, jag skulle aldrig knulla korvmojsgubben om man säger så. Men men, det är fint att du kan roa honom, även om jag nu tycker att han är bra lurad som släpat hem årets mest nedsmittade lilla hål.



Anyhow, good luck with the moneymaking.

2010-01-26 @ 10:07:03
Postat av: Eskort

Jag måste få påpeka för bloggskrivaren att de som väljer eskorttjänster framför att ragga upp någon slampa på krogen gör det för att de vet vad de får för pengarna - kvalitet. De vet att de inte riskerar att få sjukdomar och att det är på bådas villkor. Så jodå, kära bloggskrivare, du är väldigt utnyttjad. Men jag hoppas inte du börjar i den riktiga branchen, för jag skulle inte önska dig på kunderna under några omständigheter.



Vad jag däremot hoppas är att någon lurar dig rejält så du kanske får ett wake up call, för du kan inte hålla på som du gör och klara dig länge. Förr eller senare träffar du på någon som inte räds att hämnas på dig.

2010-01-26 @ 17:58:48
Postat av: a

DU ÄR EN SJUK ÄCKLIG BIMBO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-05-18 @ 19:39:06
URL: http://blabla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0