I´m soo sick :(

Jahahahajajaja Jäävla tjat varje gång samma grejjer!
Va på vårdcentralen idag å skulle kolla mig. Å giivetvis måste sköterskan dra upp hela vanliga historien
"du skyddar dejj väl?"
Alltså
Nej de gör ja inte isf skulle ja väll faan inte va här!
Iaf så är ja jävlit less för ja hade nån virus som ger prickar som ser ut som vårtor.
haha alltså de lät äckligt men det är inte vårtor... de är bara typ knoppar.. Iaf så försvinner dom om man äter medecin som hon skrev ut.
Antar att de blir torka de närmasta dagarna för mejj.
Måste skrapa ihop pengar så ja kan hämta medecinen bara.
Säjjer bara tur att de inte va herpes för de har man ju föralltdi å de ä as många som har de ja tycker abra att de ä så himla äcklit!!!
Skulle ju träffa Adam idag men han ringde inte så ja ringde han å då va han skit otrevli men vi ska ses imorron iaf!
Jess han ä heeet men inget ligga så,.... jaja
Nu har jag iaf min snattade chipspåse här och en stor påse godis.. Så ska nog glo på TV ikväll å typ ragga nya killar på dom där två dejtingsajterna som jag har skaffat ;)
Hehe å imorron blir de ju hooters tema på jobbet också, Jag ska ha mina nya hotpants som ni kan se på bild längre ner + en vit t-shirt kanske utan BH beror på newgirl och Hanna vad dom säjjer att dom ska ha
Hehe chefen kommer bli nöjd när vi öker kundantalet iaf.
*hehe no doubt*

Kommentarer
Postat av: Gissadedu

Men du var väl ändå det mest korkade jag snubblat över på bra länge.

Du lär aldrig bli en Anna Anka, det verkar du alldeles för osmart för ;-)

Men som man bäddar får man ligga, och du ligger dig säkert till HIV, och det kan du ju försöka medicinera bort^^

2010-01-23 @ 04:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0