Jag räddar feta

Precis hemma från mitt tråkjobb.

Så jädra trött på caféjobb, känns som att de bara ä loosers + jag som jobbar med sånt.
Bara känns som att jag föderupp alla tjockisar i stan.

Jag och min favvo kompanion på jobbet Hanna hade en liten intern tävling idag.

Den som fick ett fetto att avstå nått onyttit och köpa en frukt istället flest gånger vann.

Fast att de va sjukt svårt så vann ajg med 1-0!!
Hurraaa för mej!!!

Klockrena kunde kommer in och ska ha bara kaffe, men så vill hon ha ett wienerbröd kommer hon på när jag har tagit betalt för kaffet. Kan säjja att hon va ganska så big så behövde inget att äta egentlien)


Inte för dej tjockis ;)

Så här va de ungefär:

Kund1: eeller jag kanske skulle unna mig en sån där också *pekar på winerbröd*
Jag: menar du ett winerbröd?
Kund1: ja man får väl unna sej litte :)) *med lite skämtsam ton*
Jag: Mmm fast om man vill unna sej "lite" så har vi ju frukter här också!? *gör " " med fingrarna på lite*
kund1: Eehm ja men nej de va jag inte sugen på... *typ arg*

sen bara skulle hon inte ha nått alls, men vi bestämmde att jag vann ändå för att hon ju inte tog nått onyttit iaf.

kund2: Oj här va det hårdabud jag ska ha en kaffe och ostfralla iallafall *skämtsam ton*

Men smart-Hanna så jävla dum säjjer till chefen sen att jag vann en tävling och sa allt till henne när inte jag va med. Kommer bli lagom kul på jobbet imorgon. Kommer säkert få betala för det winerbrödet också.

Bara för att jag vann!!!

Jag är som Anna Skipper fast irl...


Kommentarer
Postat av: Kikki

Usch för fetton!

2010-01-13 @ 20:37:00
Postat av: J.P

haha precis, alltid när man ser fetton på mc donalds eller burger king så har man lust å gå fram å säga typ: borde du verkligen...?

2010-01-13 @ 23:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0