me = billighetsluder? nopp suklle inte tro de!

fattar inte aTT JAG ÄR VAKEN NU ENS!!!
Ska iväg å göra en vikti grejj..
Men säjjer inte vad nu.. kanske sen ;)
Vill bara svara på en kommentar som kallade mig för "BILLIGHETSLUDER"...
Jag tycker att man är billig om man ligger runt mycket och bara låter killar köra emd en... Men jag kanske får många killar (jag är snygg, dont blame me) men det är ju jag som kör med dom och utnyttjar dom.
Och de senaste månaderna har jag nog inte legat emd någon som inte bjudit på mat eller som jag hittat pengar hos ;) Hehe
Så nästa gång kan du ju kolla upp lite bakgrundsfakta innan du anklagar mejj.
Okej gumman?
Kanske du som är billig, tänkt på de?
Kommer bli en lång dag, ska hinna emd jobbet och vi ska ju skaffa sprit från systemet också så vi kan sälja lite på jobbet.
Jeeey kommer bli en roli dag iaf!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Försöker verkligen läsa här om att du inte är ett luder eller så, och faktum är att du framställer digsjälv som smart.....men det är svårt eftersom du inte kan stava ens de enklaste ord!?

2010-01-25 @ 09:13:49
Postat av: Anonym

Hört talas om alkoholtillstånd?

2010-01-25 @ 14:54:32
Postat av: LOLCat

Du knullar för en frukost, du ger en lapdance för 25 spänn, du nallar åt dig 200-nånting i småpengar...

Gumman, det är så billigt det kan bli.

Och jag skulle inte vilja påstå att du lyckas särskilt bra på att utnyttja killarna om jag ska vara helt ärlig. Du har blivit polisanmäld, lämnat tillbaka nycklar till en bil du inte ens kunde hitta... Exakt på vilken punkt var det du som vann där?

Och nej, jag är inget billighetsluder. Äta middag med mig kostar 2000 plus kostander för middag och dryck.

En avsugning 1000 spänn.

Ett reguljärt knull kostar 2000.

Vilket gör att jag tjänar fan så mycket bättre än dig på att knulla någon. Och jag slipper vakna upp brevid dem på morgonen eller smyga iväg mitt i natten, jag går när jag är klar.



Men tråkigt nog kommer du nog aldrig inse hur förbannat roligt man kan ha på din bekostnad. Ledsen tjejen, men någon som stavar som en kratta, och har ett skrivspråk värre än vilken fjortis som helst kan inte vara intelligent, och man kan ju undra, hur fan klarar din hjärna ens att få din kropp att överleva? Har du ett par hörlurar där slingan "andas in- andas ut, andas in- andas ut" går konstant i öronen på dig eller?

2010-01-25 @ 23:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0