need to get laid!

herregud, har inte fått ligga sen den där hippien, vilket jag helst vill glömma.
Även om ja messa han häromdan o inte fick svar... tänkte ju somsagt att ja kunde få tag i något att röka, men sen tänkta ja även om han va äcklig, att ja kanske kunde ligga me han i hemlighet igen. Inte för att ja e sugen på han men alltid gött me ett skjut ;)

men gu va irriterad jag blir nu när ja tänker på de för han svara faktiskt aldrig, så kände ja mej lite små dissad även om de e ja som ska dissa han o han ska va glad att JAG ringer HONOM.
så häromdan ringde ja te han från jobbets telefon, för att inte verka som en stalker, sen ringde ja från Hannas telefon os en från hemligt nummer men han svara inte nån av gångerna så han kan ju omöjligt veta att de va jag.

asså låter kanske ltie sjukt men ja e så van att ja e den som dissar så så fort ja känner mej dissad så blir ja som besatt av personen.
Jag ger mej inte innan ja fått tag i han!
och som ja anade så har suget efter marijuana kommit :S va gör ja nu liksom..

tack som fan... jävla hippie som ger röka som frestelse o sen itne kan ge mer! dålig stil...

asså de esäkert så han får tjejer, får dom beroende av röka å sen spelar han svår för han evt att tjejerna blir beroende o kommer med all säkerhet höra av sej igen...


förresten när ja tänekr på de så blir ja bara äcklad.. tanken på hans långa äckliga könshår uuääh!
fast ja fick ioförsej en toppen ide förut, kollade några av snitt ur min gamla sex and the city box,
där var ett avsnitt när Samanthas tränare rakar henne där nere, som en blixt, så ja kanske kan ta upp de nästa gång vi ses, asså lite så i smyg typ.. du ja hade tyckt de vart häftigt o få raka en blixt på dej :) sen rakar ja förståss bort allt... fy va äckligt me helt rakad åså typ  en 2 decimeter lång blixt uuäääh


jaja ja måste sluta tänka på detta nu

funderar på att dricka upp vinaren som min polare glömde här sist, kanske dra ut på krogen, för jag behöver ligga!!!


See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0