Nytt år, ny blogg, nytt liv!

Hej alla gamla och nya läsare!!
Jag blev så trött på alla neggativa kommentarer som kom till gamla bloggen.

Nu är det nytt år och ny blogg som gäller
Det blev lite uppehåll från förra bloggen men nu ska jag uppdatera er!


Mina nyårs löften blev några som jag hoppas kommer hålla bra:

1 Sluta röka ( eller bara röka när det är fest eller helg till att börja)

2 Försöka att inte vara så "slampig" som Kinsan sa... *oops*

3 Försöka att inte snacka så mycket skit om mina vänner. Menar inte allt ja säjjer ledsen för det som blev i förra bloggen - men det är ju ny blogg nu så inget sånnt mer!

4 Gå ner i vikt lite till att väga 53 (eller få på mig mina gamla diesel)


Zzz


Den här helgen har verkligen gjort mig sliten. För mycket fest för många killar ;)

Kommentera gärna mina nyårslöften kommer jag hålla dom!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0