OMG OMG OMG!!

säjer bara de... Oh My GOOOOOD!!

Hippien har hört av sej!!

Jag täntke förut att ok detta blir de sista försöket jag gör för att få tag i han, så ja skicka ett sista SMS,
där jag skrev, citerat:

"Hello again. Detta blir mitt sista försök att få tag i dej. Jag är ingen stalker, men har du lite majja att sälja?"

Hehe, vill ju inte att han ska tro att jag e itnresserad, så lät de bli ett ganska opersonligt meddelande, o låssas liksom som att de bara va majjan ja ville få tag på...
Men grejen e den att ja har ju blåst upp de här mer o mer nu när han itne hört av sej,..
Ja vet inte men känns som att ja gillar han lite ändå.. vi får se...

hans svar blev iaf... trumvirvel trumvirvel..............

"vem är detta?"

Haha, asså, seriöst, menar han att han inte vet vem de e som trackat han hela tiden?
Lite tur känns de, för de började bli lite pinsamt där när ja hade ringt o messat så mycket.
Så jag har inte svarat än, kan inte bestämma mej för om ja ska skriva att de e ja, eller om ja ska verka lite mystisk o bestämma en träff, så får han se att de e ja när vi ses?

någon som kan ge tips, vad jag ska göra?

Jag ska nog ut ikväll iallafall, studenttorsdag på Ankan :D
ja lär ju råka ringa han i fyllan dock haha... eller han kanske e där, hoppas lite på de...
jag ska nog messa han o fråga om han ska ut igen :)


Nu blir de å beställa lite nya skor på internet med kortet jag "hittade" hihi.

Är lite sugen på dessa:


Någon som har förslag på bra sidor som man säkert kan beställa me ett kort som inte är sitt eget? :D
känner mej lite ond, men de e fan rätt åt honom!

fudnerar dock på att beställa till grannens adress, så man itne blir påkommen liksom, så kan man ju gå upp tidigt o kolla hans brevlåda innan han gör de, alla har ju sina brevfack på samma ställe så ja har kollat och de verkar ganska lätt att lirka upp brev ur andras postlådor

jag e ond
, i know ;)



Kommentarer
Postat av: Hanna

hej babe, varför va inte du på jobbet idag?

hehe jävla skolkare, så du blir altså me till Ankan ändå?... fan va vi ska playa denna hippie om han e där... han ligger risigt till ;)

2010-01-14 @ 18:05:59
Postat av: .

att handla emd andras kort är både korkat och olagligt

2010-01-14 @ 19:03:15
Postat av: Kikki

skorna va iofs snygga..men dumt att använda hans kort :o

2010-01-14 @ 20:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0