Pajjad dejt

Vaknade upp i morse och insåg vad jag hade gjort på fyllan...

Satt hemma ensam igår och var partysugen, skrev med Nicke på facebook.
(Han från juldagen på Tempel)


Så, Förfest hemma hos honom och han skulle bjuda på vin :-)

Jag hade ingen dricka hemma, so good for me!

Så kommer jag dit och då är bara han där.
What?? Vad tänkte han liksom??

Jag trodde det var fest på g...

Men iaf det var ju gratis vin och vi skulle gå ut, så vi gjorde drinkar på vin och äppeljos typ.
Smakade sådär men kan lova att alkoholen funkade.
Det var iaf sjukt mysigt och vi drack endel å snackade...

Så vet inte riktigt vad som hände men iaf så tror jag att han gick på toa och där nångång så råkade jag spy över hans soffbord. Då får jag såklart Panik!!!!
Allt är typ som i en dimma

Så skyndar mig och ska ta påmej kappan å de men då kommer han ut å undrar var jag ska...

Men jag typ gick.

Och undrar vad han tänkte när han märkte det.

jajaj jag skiter i honom nu ändå för så hot var han ju inte ändå... Eller jag tänkte att han va det innan men skitsamma :-P
Hehe märkte nu att jag visst hade raderat honom från facebook inatt också *ojojoj*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0