PAKET!!!!!

JJIIIIIIIHAAAAAAAAAA
Att jag har hämtat ut packetet nu och de var inga problem alls!
Han i utdelningen frågade inte ens om legg och det var jävligt dumt gjort men ändå så bra för mej!!
Hur kan man va så kass på sitt jobb? Borde anmäla honom.. så kan jag söka jobb där sen.
Fast man kan ju kanske gå dit å försöka få ut nån annans paket en annan dag... *HEHE*
HEHE Allt passade super rba utom dom där skorna som ju inte fanns i min strlk men tog en större så jaja får la ge dom till nån som är biggfoot.
Ed Hardy High Rise Sherpa Ladies Shoe
Storlek 38 om nån vill ha!?
Själv är man ju fresh å drar en 37:a i skor. Tur för hatar verkligen stora fötter!!
Tjejjer med 39 eller större är typ manligt, lite äckligt nästan.
Fast på killar äre ju mer biggfoot = bigg... U knew what i meen! Hehe Sånt har man ju koll på!
Ringde till vårdcentralen ochså och bokade tid förut.. och de värsta är att enda tiden var kl 8.30 imorron.
Ja hade verklien tänkt att gå ut idag, men vill inte ligga där i gynnstolen å lukta öl.
dessutom är de ingen idé att gå ut för mejj idag för då kan jag ju ändå inte dra me nått ragg hem!
Tänker inte säjja va ja ska göra där men tiden är bokad iaf å om de är nån som får ett "Du kan vara smittad av klamydia" brev närmaste veckorna så -dont blame me!!!
Heheh nädå.. men... typ! never know!
*****
SVAR TILL ALLA FRÅGOR:
GOLIAT: Du undrar vilket café vi ska starta hooters på.. alltså vi ska ju inte döpa stället till hooters, vi ska ju bara ha lite lättklädd style och lite så inspirerat! typ kanske vara mer utmanande mot kundera ja ni andra fattar nog iaf *SUCK* hehe nädå men kul att du frågade!
******

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar EdHardy... Skitsnygga skor! tyvärr e 38 förstor mej för me :( men vart köpte du dem?

2010-01-20 @ 18:34:09
Postat av: Anonym

Starka ord för att komma från en tjej som dig!

Nästa gång du vill mig nått kan du prata med mig irl eller direkt till mig. Inte skriva kommentarer i min blogg!

2010-01-20 @ 19:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0