stalkers, hippies och tequila

Vaknade med världens huvudvärk i morse. Visste inte om jag var hemma eller vart jag va, vågade liksom inte riktigt öppna ögonen för allt va bara en enda fet minneslucka.

Asså guuuud! Önskar ja hade behållt ögonen stängda o bara gått därifrån, hade lyckas hänga me vääärldens djungel-grottman/ hippie hem.
Shitt han e lätt i top 5 över mina värsta ragg under senaste månaden.
Frillan till att börja me! typ en bakoframvänd tantperuk! o helt hårig på hela kroppen, hatar killar som inte ansar den.. Vet inte om de va för han va så hårig där nere, men shit vilken liten han hade dessutom..

Först mindes ja inte om vi hade gjort nåt, asså jag trodde typ inte de för de va så himla illa, men ja.. va kan jag säja.. man blir ju lätt kåt med lite alkohol i kroppen satte... i guess we did...

Så som vanligt försöker ja låssas sova o tänker att ja kan smyga ut när han går på toa eller nåt...
Men tror han märkte ja vakna för han börjar tafsa på mej, å ja blev så himmla äcklad! men ja... man blir ju såklart sugen.. så de blev som de blev där, lite morgon sex e alltid nice hehe...

Å shit just ja, kom på att jag rökte marijuana igår. Ja e egentligen ganska mot sånt, men jag vet inte, han erbjöd mej ju, så hade han ingen alkohol så ja tänkte tråkig efterfest utan alkohol, så ja kan väl testa...

Så sen när jag skulle fly där på mogonen så tog ja han nummer, asså fattar inte varför, men tänker att han kanske kan fixa lite mer marijuana till mej nångång ifall jag skulle bli sugen :)
har ju hört att man kan bli lite beroende...


Och förresten! herreguuuud jag har ju världens stalker eftermej, han spy killen asså han typ förföljer mej, vad e problemet fattar han inte att jag inte är intresserad eller?
han går alltid på samma uteställen som jag... asså ok att Ankan är mitt favorit ställe, men han går dit baara för han vet att jag kommer va där... haha Cillan lekte även smyg paparazzi på han igår, tänkte de kan ju va bra att ha bild bevis om man ska anmäla han för stalkning nångång :)




Kommentarer
Postat av: Cillan

ååh Gumman i told U, han va ju inte direkt het när vi såg han första gången heller! Jaja bra att du kom hem tillslut, ring sen igen när jag har slutat då!

pussa

2010-01-10 @ 20:01:07
Postat av: Emmy Di

Hej kul att du började blogga igen nu.

Varför bytte du adress?



2010-01-10 @ 21:04:31
URL: http://emmyd.blogg.se/
Postat av: J.P

haha killen e ruskigt lik en dude som stalkade min kusin i typ ett halvår..

2010-01-11 @ 00:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0