Ååh im getting marrieed ;)

Jag å min hippie is getting it on ^^
Har träffat han nykter nu en gång tillomed, fast han verka lite smått pårökt.. Men iaf vi snacka massa seriösa rjjer
Inte direkt gifta oss å så men mer ja.. ungar å sånt.. ed kändes iaf as bra =)
Som ni ser, även ajg kommer stadgas snart!!
Fast i helgen reser han bort till "götet" (tror han menar göteborg?)
SÅ DÅ LÄR MAN JU FIRA DE ME NÅTT NYTT RAGG PÅ KROGEN ;) !??
Iaf måste berätta en lit emr dramatisk grejj som hr hänt.
Va som vanligt på min favvor restarang Sibylla förut å åt. Men tror ni inte hon blonda slamapn står å tycker hon e snygg i kassan?? verkar som hon raggar på "min" sibyllaman också... Blir så jääävla trött på henne tillslut att hon inte fattar att hon ska sluta klänga framför kunderna?
- Dessutom - I´m waaayyy hotter then her!
Ajja aj blev as trött å slängde in min cigg på henne. men då börja de brinna i grilloljan å sånt som va där bakom :S

Sluta me att ja sprang iväg, men så kom de ambulans å grejjer.
Men de kan hon gått ha för fyfasen va hon tyckte hon va het.. Sheee is nooooT!!
Blev lite rädd först men nu vet jag att ja inte har gjort nått fel iaf, änsen om hon får gå runt me brännmärken i fejjan - en konkurrent mindre i Karlstad ;)
XOXo kisses and hugzzz
PS Do not mess with me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0