Getting hot in tha gym ;)

Shoppa lös på stan, hittade as snygga hotpants. Sånna som de står "bitch" på rumpan, hehe tänkte de kunde passa lilla mej =)
Sen hittade jag en skit snygg bikini på ginatrikot som va på gränsen till för liten för mina boobs, men tog den ändå ^^
Passar väll perfekt att träna i ;) speciellt om man är ute efter lite ragg..
Hoppar en tutte ut får amn väl ta de problemet då?

Skulle utnyttja min "provträning" på KMTI, gymmet på våxnäs. Tänkte inte direkt träna utan emr visa upp mejj ;) Tjejjer som jag behöver inte träna tssss **

Va värsta äckelmuskel killen där som bara spana hjärnet på mina hottpants å mina boobs.. så ja tänkte reta han lite extra å så "råkade" en av mina vänner rymma ;)
Hehe kan säjja att han höll på å tappa stången.

Men shiiit han stöna som faan när han gymma så man blev ju helt tokkåt :S
Sen när ja stog å låtsas tränade i en maskin kommer han fram å bara typ säjjer att ja gör fel å ska visa. *äckelvarning* Så jag smög efter honom in på killarnas. Verkade ju tomt så tänkte de här ä inga problem för lilla mejj... Så när ja står där vi hans skåp å typ svankar å ska göa mina sexymooves så kommer pappan till skrikungen in. allså grannen.

 jag är itne den som tycker saker ä pinsamt.. :S men detta.. fyfaan alltså va ja kände mejj avslöjjad. Typ som att ja varit otrogen mot honom... Tryckte på mej bikinitoppen å stack in på tha ladys room igen.. :S

Ajja nu har han iaf sett mina godingar nu kommer han inte kunna hålla sejj länge tills ja kommer å ringer på ijen ;)

*** Kisses and huuuggzzz**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0