JAG HAATAR HANNA

:.....(
HAnna Bara så du vet om du lever och läser detta så ska du veta att ja önskar att du inte gjorde de. Att du vore död och inte va här igår. Fyfan!
Hatar dej så jävla väävla mkt och de här kommer u aldri kunna bli förlåten för!
Du har pajjat mitt ansikte ++++ hela hela mitt liv!
Jävla fittan bord eha fattat att hon inte bara skullespruttat in hur mkt som  helst på samma ställe + att de va snett så man kan se nålstickningar!
Jag va dyngrak å de borde hon fattat att hon skulle hålla koll. ? att hon borde ha fattat själv att hon va för full för detta!?
Iaf så har de blivit nå fel me botoxen för mina läppar ser ut som att dom e i hela fejset å de gör sKAPLIG>t ont!
Sen kan ja säjja till alla som har läst min blogg å vetat hur farligt de va å allt att ni kunde säga exakt mer ocg varnat mej för de här!
Fatta inte hur folk tänker!
Specillet inte du hanna så jävla urblåst never ever try to call me again. har redan raderat ditt nummer så dont botter!
:.(
Nu kommer ni inte se mej på krogen ikväll iaf
:...(

Kommentarer
Postat av: Hanna

men jävla fitta du är då!! de är väl lika mycke ditt fel som mitt! förresten va de du som tjata på att ja skulle göra de. OCH skönt att du tagit bort mitt nummer för jag har raderat ditt! men man vet ju vem de är som kommer komma krypande i slutändan.. inte är de jag iaf!

2010-03-06 @ 17:01:20
Postat av: Anonym

vem vann tävlninge?!?!

2010-03-06 @ 18:04:19
Postat av: carl

du kan inte finnas på riktigt, de måste vara nån person som driver och kommenterar till sig själv. Det finns inte en jävel som kan va så jävla störd, körd, tätt, dum, blåst,horig, kåt, dyselexibarn som du. Sluta vi fattar att de är på fejk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-06 @ 22:40:07
Postat av: Ms Righteous

Vännen kom inte och säg att vi inte varnade dig. Jag länkade artiklar till dig med information och bilder, men det hindrade dig tydligen inte. Du är en vuxen människa som är vid dina (ehrm...) sinnens fulla bruk, så du är helt ansvarig för dina egna handlingar. Det här var ditt eget görande, och kan inte skyllas på någon annan.

2010-03-08 @ 17:15:34
Postat av: Redhead

Skyll dig själv bruttan ;-)

2010-03-08 @ 22:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0