mitt fejs är totaly FÖRSTÖRT

Åååh har fått stanna inne hur länge som helst nu, kan inte visa fejset som de ser ut nu, trodde de skulle bli bättr eå bättre men de verkar mer bli som tvärtemot!
Sen tänker ja säjja en sak till er som kommenterar och då menar ja inte er som skriver att ni vill rösta eller så utan ni som klagar på min stavning! Varför läsa då om de är så mycke som är felstavat? Ibland kan ja logg ain å bara skriva nått snabbt eller på fyllan å då blir de inte jätte rätt.
Men ja tror inte att nån annan hleler stavar alla orden rätt jämt... lr har ja fel så tell me!?
iaf så undra rjag nu om jag ska ta mig till vårdsentralen, mn vill inte ens veta vad som dom skulle säjja.
Det är väl om jag juger ihop att det var nått annat som fick halva fejset att svälla... Men isf
måste jag ju ta taxi dit för kan inte gå sånhär genom halva karlstad...
Sen en sak till som ni klagar på att ja är blåst å det ena och andr aså kan ajg säjja att jag har nog bättre betyg än många va er som läser
t ex har jag gått ur gymnasiet med godknt eller bättre i de flesta ämnena. så säjj inget ni inte vet så mkt om annars fr ni järna fråga!
*kissesssss*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du bör berätta för läkaren vad som blivit insprutat i läpparna och gjort att dom ser ut som dom gör. Risken är stor att du får fel behandlig annars.

2010-03-07 @ 13:36:44
Postat av: Majsan

hahahah finns de inga bildbevis på detta??

2010-03-07 @ 16:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0