ne inte så billigt

Okej, alla smarta där ute...
Godmorgon till att börja emd!
Jag har fått två inte helt genomtänkte kommentarer på gårdagens inlägg...
Var ju på blue moon bar för sista gången å hittade då ett kap där som det gick lite hett till med ;)
Å då har jag fått dom här två kommentarerna:
"1 avsugning, 2 drinkar.. Låter som extrapris hörru bruden :S"
och
"vad är det som är "4 free" du eller drinkarna?"
Vad är det för pensionär som skriver så?
Hur många drinkar skulle jag ha tagit? 5? 10?
Hade jag velat ha fler hade ja garanterat fått de, men man pallar väl inte dricka hur mnga drinkar somhelst?
Var ju inte direkt som att ja kom nykter till krogen.
Ibalnd tänker ni er allt itne för!
Sen kan ja säjja att "hörru bruden" stavas "hörre du bruden" ;) hehe vill bara visa att det itne bara är jag som skriver snabbt å stavar fel lite titt som tätt ;)
Love U
Kisses ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, du kunde ju ge honom nåt mindre än en avsugning om du inte orkade mer än två-tre drinkar och hur man stavar ord och uttryck har du absolut inget att säga till om, har aldrig sett någon skriva "hörre du bruden" mer än i detta inlägg. Beror så klart på hur man säger det själv...

2010-03-29 @ 19:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0