tråkiga nyheter.... (men lite bra)

fick reda på en jätte tråki nyhet idag :( en av mina bästa kompisar som ja hängde väldigt mycke me i gymnasiet va me om en trafikolycka påvägtill stockholm... o nu ligger hon tydligen i koma.. alså har itne fått de förklarat helt.. men asså hon har itne vaknat upp än o dom tror att hon kanske itne gör de heller :(

asså fatta hon va en av mina absolut bästa vänner! vi hängde skita mycke på gymnasiet o sånt.. de va tex henne ja gick ut på krogen me första gången åså....

fast nu har ja iförsej itne träffat henne på typ 3 år... men ändå... alså vi kanske itne va så jätte bra kompsiar där på slutet av gymnasiet pågrundav att de hände lite grejer åså... men ändå ja tänker på allt kul vi har gjort liksom!!

asså som sagt lite taskit de hon gjorde mot mej egentlien då i gymnasiet men men,, inget man ska tänka på nu kanske när situationen är som den är...

fast asså hur jävla sjysst äre o ligga me sin bästa kompis gamla knull egentlien? alså seriöst...
de va en kille ja hade haft ihop me nån gång så va ja fortfarande lite sugen på han så går hon o ligger me han, så jävla taskit!!

blir helt sur när ja tänker på de.. egentlien spelar de ingen roll om hon ligger i koma.. alså blev lite chockad först men... har ju ändå vart sur på henne sen de där hände satte....
haha rätt åt henne...

de kallas karma bruden!!

hoppas hon har skrivit sitt testamente på mej bara :) är rätt pank nu så skulle behöva lite extra cash :) å hon lär itne haft nåra andra kompisar direkt... detta måste kollar upp :) inte för att verka elak men.. men där tändes ett litet hop ang min krisiga ekonomi :)

aja nu blire till o supa till de!!

Kommentarer
Postat av: -.-.

Du är ju sjuk i huvudet! Hur fan kan du skriva så om en annan människa?!

2010-03-26 @ 11:38:22
Postat av: Anonym

jepp karma it is

2010-03-26 @ 14:17:51
Postat av: Anonym

JAG ANTAR ATT JAG INTE FÅR MITT PRIS AV DIG EFTERSOM JAG VANN!!!!

2010-03-27 @ 03:41:09
Postat av: Anonym

Om du inte drev när du skrev detta så är du en mycket skadad människa.

2010-03-27 @ 16:40:38
Postat av: Anonym

Jag tror hon är skadad^^

2010-03-30 @ 13:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0