vinanre av tävlingen!!

ojoj, har vart så upptagen me å sörja mitt "nya" ansikte... har glömto pressäntera vinanren av tävlinge....

vill tacka all som röstat de har vart en hård kammP!!
men vi har kommit fram till en värdi vinnare.....
o vinnaren är.... trum trum..


nr 1!!!!!!!! MArkus!!! de vinnaden bidraget motivering:

"Jag vill ha dig
Varför?? Jo för jag heter Marcus och är 14 och vill förlora min oskuld :)"


kalrt en värdi vinnare!!

dock får dejten vänta kanske en vecka elelr så tills mitt utseende har blitt återställt.....
men ja antar att ditt val av vinnst är en natt me mej ;) lovar att göra de till en speciell natt för dej ;)

ja va ju lite oroad att de skulle va barnarov om man säjer så men e ftersom så många har röstat på dej markus, så antar ja att de e helt okej även omd e är lite åldersskillnad.. ja menar de finns ju massar me killar som har mycke yngre tjejer så varför skulle de va olagligt om de va tvärtom för en gång skull????

hehe....

de har även vart nån efterförfrågan på bild på mitt ansikte nu när de e lite tilltuffsat.. o kan säja att ja gärna inte lägger ut en bild på de :( man vill ju bara visa sin bässta sida liksom .....

men ska se om de kanske blir en liten bild senare, allt för er läsare!!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vann! :D

2010-03-07 @ 16:43:18
Postat av: Anonym

Oanvända väskor under hundralappen!

Snygg stilren trenchcoat strlk 36, 150:- oanvänd!

Snygga oanvända chinos 70:- !!!!!!!!!



Tydliga bilder, måste ses!!

2010-03-27 @ 18:43:10
URL: http://jinasshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0