me = hot nanny ;)

hihiii! i da ska ja sätta planen i verket...  ja tänkte försöka me min senaste plan, o ligga me pappan... sååå... of course ska ja gå över o visa mitt bästa jag, o erbjuda mej att va deras nanny...!

man läser ju alltid att pappor har vart otrogna me barnflickan, så why not me? ;)

asså lite skary eftersom ja inte kommer palla ta hand om ungen men...
frågan e om dom itne behöver nån nanny,, om ja ska erbjuda mej att passa den gratis då kanske?

jaja vi får se, de viktigaste e att ligga me pappan, lämna ett spår, hon får reda på de, dom skiljer sej, ja slipper bebisen = alla nöjda o glada :)

nu ska ja iaf dra på mej min "korvskinns" klänning ;) så ska vi se om dom kan behöva minn hjälp...
tänkte häcka lite här vid kikhålet o ser när den äckliga mamman går, så ska ja glida över o ta de me pappan,im
irressistebel ;) ;)


tänkte hyra den här filmen sen o se om man kan få nått tips ;) nån som sett den? tjejen på framsidan verkar iaf va ute efter samma sak som ja hehe ;D

http://www.tvshowsondvd.net/graphics/news3/TheNanny_S2.jpg



jeje wish me goood luck! pusssar

Kommentarer
Postat av: Anonym

The Nanny är en gammal serie och inte en film...

2010-05-28 @ 12:35:32
Postat av: Anonym

Haha, vem har inte sett Nanny? Och jo visst, hon får pappan i familjen men då är mamman redan borta från början. Men se den för all del, den är rolig :D

2010-05-28 @ 14:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0