Okej alla avundsjuka tjejjer, dont bother!

FYYFAAAN vad det öser ner utanför fönstret. :(
Nu skulle man bo i afrika  i torkan säjjer ja bara :(
Lite mer växthuseffekt i sverje hade inte skadat!!!
Lockar de först, sen sätter man i de ^^
Har faan kämpat me mina korkskruvar i löshåret i över timmen nu, till INGEN nytta whatsoever..
Kanske får ringa hit nån kille så slipper man gå ut å blir dränkt katt.
Har fått en mindre trevlig kommentar på min ångestfyllda utgång i Karlstad:
Max:
tar betalt av ditt EX för att ligga? sjuuuukt ju!
Då är mitt svar simpelt: tillfället gör tjuven!
Hade jag inte vetat att han va sugen och hade kash så hade jag givetvis inte gjort de.
Att han har fläskat på sej de senaste å antagligen inte får ligga så mkt som en man behöver är INTE mitt fel.
Its a give and take. Han ger, jag tar.
SEN kan jag bara spekulera i att "Max" är en avendsjuk tjej som önskar att livet vore likalätt för henne. Dessutom att ja har varit ute å rest å är lite pank just bara för tillfället gör saken bara ännu emr rätt!
Hade inte tatt betalt för sex om de inte va för att ja kände att jag va värd de + att ja verkligen vet va ja gör i sängen.
Fuck off om du ska klaga "max" tss my aaaassss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0