Fisk stank :(

Utsvulten och bigg hangover så jick ja över till grannen och plinga på i en rätt dresstup liten klänning ^^

Tänkte att han kan la inte banga när jag nästan är halftavklädd..?? +tänkte tigga till mej litte mat ^^

Och de kunde han inte heller.. Typ kasta sej över mej å bara flörta som abra den..
Men hela hans lägenhet lukta typ.. sunk!? :(

Typ som nån som legat å varit bakis i en vecka + runkat i ett mörkt rum...

Iaf så tänkte ja att man kan väl tända lite levande jus som tar bort the stank!

Tyckte att jag hade fått upp en ganska överkomlig doft när de började hetta till ytterliare o de va time to get in touch så att säga.

-Men men men... Den stanken :-S

Jag LOVVAR! Inte att leka med :(((

Fick verklien kvelningar och ville bara stänga in den igen så att säga. Kan inte ha bytt kallingar på xx antal ggr veckor!

Men men va gör man inte.. Tänkte att om man försöker hålla huvet över ytan och inte dra in stanken så kan de ju alti va gött å ligga - den lilla snoppen till trots.

Då händer de värsta. Han säjer att han vill bli avsugen :-O

OMG

de sjuka är att jag kunde inte låta bli att typ spy lite halvt i munnen och bara gapa rakt ut att fyfaaaaaan va den stinker!!!

HEHE inte så upphettsande kanske men aja vi blev klara rätt snabbt å han bjöd på gorbysar :)

Mätt + nöjd gick ja hem te mej :)

Visst att vattnet är avstängt på rud men här påp gruvlyckan har de ju funkat senaste veckorna lr??

MAAAN get a schower!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0