surbrudar

BTW glömde berätta om en lite sjuk grjj som hende igår..

Ja va ju på Tempel igår.. Och i drinkbåset satt mina två senaste ragg från i torsdags och freags tillsammans å typ pratar...

så kende jag bara att nä faan dom lär ju snacka om mej!

Hehe så kände mej tvingad att avbryta dom lite och de snabbt.. så ja stolpade fram å viftade gladd me mina boobisar å typ tryckte mig mellan deras axlar å slog me ner...

De sjuka här är ju inte att mina två ragg sitter vi samma bord...
UTAN att även deras flickvänner sitter där :-S


I droppt the bomb and left...
Asså sa typ att ja hade legat me dom båda å att dom ändå inte va nån bra så att tjejerna kunde få behålla dom.. Allså jävla sura brudar dom kan väll va glada at ja berätta de ist..
FOLKS!!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Hanna

aaaahahahhaha! did you gett the inspiration from me=?;=

2011-05-23 @ 13:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0