Dont blame me - just a rockstar!!

Jahaja

Ibland kanske man ska lyssna på mamsingen endå?

kan sejja som såhär att ja har sjunkt under min egen nivå. Råka ju treffa en kille lite å ligga me som va rätt pundi av sej.. Å ja har ju sagt att de its not my cop o thea! Asså att i dont wanna go there... Ni fattar. iaf så är han en sån kostym-man typ som är värsta fancy å har fint jobb å grejjer så tänkte ajja okej - ja unnar mig å ligga litte iaf!

Iaf så skulle ja se han lite (o ligga som ja hade tänkt iaf) men då komemr han på att han måste iväg till en kompis på våxnäs å röka på hela natten :-S INTE OKEJ å bli dissa på de sättet.

De som ni vet är ju att hämnas är rätt kul å de enda rätta å om nån ställer in ett ligg finns de vel bara ett alternativ ^^ förslag på hemder mottages tacksamt :P

Versta är att alla mina vänner typ oxå varnat mejj från första dagen jag såg han.. jeje not so god.
Nää faan Skiter i hämnden - de e han ikke värd.


Asså de ja gjorde va iaf att dra raka vägen ut på ett litarstråk... ^^ hehe
Å när ja liftar väljer ja att inte betala in cash as to say! Aha så fixa man de iaf då men.. Tackar mina boobs ännu en gång ;)

Tänkte dra igång den där speedflirt grejjen på iphonen igen som ja å cilla höll på me i sommras, då träffa vi ju rääätt mkt killar på kort tid hahaha faan va vi drev me dom å lura runt dom till olika platser :P But then again i remember that that kind of stuff is just for loosers ;)


XOXOXO kisses and hugs from k-town!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0